Bitki Çayları | Herby bitki çayları

Herkese Merhaba 

Geçenler de etkinlikte Aslı Kınsız ile tanıştık. Kendisi diyetisyen. Ve güncel konuları ve güzel bilgileri ile çok güzel bir sohbet oldu. 

Orda öğrendiğim şey ise ; Bitki çaylarını aktarlardan almak yerine iyi markaların poşet çaylarından almak daha doğru olduğunu söyledi. Sonra düşündüm haklı olabilir. Aktarlarda nasıl kurutuluyor nasıl saklanıyor bilmiyoruz. Poşetler daha steril olabilir. 

Bende yeni tanıştığım bir marka ile daha yakından ilgilendim. 


    Birçok çeşidi var; uykuya yardımcı,enerji veren,zayıflamaya yardımcı,cilde iyi gelen,hangover çayı gibi bir çok güzel çeşidi var. ben şuan cilde iyi gelen ve uyku için olanı kullanmaya başladım. Uyku için olana bayıldım. 
İçeriğindeki ürünleri de görebildiğimiz güzel bir ambalajı var. Mutlaka göz atın. 



Bundan önce sadece doğadan alıyordum ama artık yeni bir marka gönlümü aldı sanırım incelemek isterseniz




Güzel bir Gün diliyorum. 


Zerrin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri