Ek Gıda Sorunsalı

Herkese Merhaba;



Uzun bir aradan sonra yine birlikte olmak çok keyifli. Arada bir nefes bulunca youtube için içerik üretiyorum buraya fırsat bulamıyorum ve bu durum beni kahrediyor. 

Aslında elime bilgisayarı almak biraz zor oluyor,yoksa size yazmak istediğim çok şey var.

Neyse gelelim sorunumuza;

Çocuklu annelere bir sesleniştir bu yazı aslında; sizler neler yapıyorsunuz bilmiyorum her çocuk farklı bir karakter ve mizaçta kabul ama ek gıda reddi yaşayanlar ile onemli bir ortak noktamız olduğunu düşünüyorum.

Herşeyin başına gidersem,Eylül 6 aylık iken emen bir bebek olmasının yanında tadımlara başladık. 
sonra tadımlar güzel gidiyordu hatta sebze çorbaları falan baya iyiydi 
Hatta ben öyle gaza geldim ki bu cocuk emmeyi bırakır falan diye dolaşır oldum. Ta ki dişler yüzünü gösterinceye kadar ...

Şimdi ise çorba içirdiğim gün ne güzel gün diyerek geçiyor. Meyveleri yalayıp bırakıyor o kadar ciddi durum...

Doktorlara tabi ki gittik. Bir doktor çinko balık yağı verdi fakat onlar içinde çok şey duydum içime sinmedi
Bizim kızımız biraz hazır süt varken neden zorlanayım mantığında sanırım. Şuan 14 aylık olduk hala anne sütü ile besleniyoruz.

Başınızdan geçen birşey mi? önerileriniz var mı acaba 

İnanın çok ihtiyacım var bu süreçte sizlerin desteğinize...

Umarım anlatabilmişimdir. Benim kız uyanmak üzere yazıyı okuyacak zaman kalmadı çünkü :)


Hoşçakalın. 


Sizi çok seviyorum! 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri