Çok kuru ciltler için Mucize

Herkese Merhaba 

  Uzun zamandır yazmak istediğim bir ürün yorumuydu. 
Benim cildim aşırı kuru,ayrıca yaz dönemlerinde daha da kuruyor ve pul pul oluyor. Bunun yanında az su içtiğim için bu görüntü beni daha da rahatsız ediyor. Uzun süre bebek yağı ile kısa sürelik görüntü elde etmişim meğer. Ama bu ürün ile gerçekten aşk yaşadım. 

  Bu ürün hem hızlı emiyor hem de güzel koku verip pürüzsüz yapıyor. Ben büyük boyunu almıştım indirim zamanında. 
Normal fiyatı 20 tl civarı 

  Ama ben bu serinin el kremini de aldım ondan hiç memnun kalmadım Laf aramızda. 







  İçinde dexpanthenol ile nem kaybını destekliyor. 
  İçeriğini de eklemek istedim. Benim gibi sizin de cilt kuruluğu probleminiz var ise bence sizin için ideal. 


  Sevgiler 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

Pizza Locale