Flormar HD Föndoten Yorumları



Herkese Merhaba 


Uzun bir aradan sonra ürün yorumlarına devam etmek istedim. Aslında en çok buradan paylaşmayı seviyorum. Size daha çok geçiyor gibi geliyor. En önemlisi instagram ve youtube inanılmaz samimiyetsiz geliyor sanırım. Herkes birbirine canım,bebeğim ama gerçek ile alakası yok. 


Gelelim ürün yorumuma;

Flormar sürekli yeni ürünler piyasaya sunuyor aslında bu güzel birşey ama mesela bir ürünü çok beğeniyorum, 'o eski koleksiyon' dediklerinde çıldırıyorum. 

Ondan bu ürünü alırken de acaba beğenirsem ne olur diye düşünmedim değil. Ama sonradan aldığım haberlere göre bu ürün kalıcı olarak kalıyormuş Flormar da. 

Şimdi gelelim izlenimlere;

*ilk kullandığım gün; mağazada denedim. Bir an ertesi gün sivilceler oldu yüzümde çok korktum ama meğersem orada uygulanan fırça ile ilgiliymiş.
Bir an çok korkmuştum. 

*Şuan hiçbir kullanım da kötü bir sonuç almadım. 
*Ürün tamamen bb cream den daha yoğun ama görünüm olarak çok hafif bir tabaka. 
*isminin hakkını veriyor ve çok HD bir görünüm elde ediyor. 
*Ben her kullanım da bir pompa kadar oval fırça ile uygulama yapıyorum. Ve gerçekten çok memnun kaldım. 


Ben üyelere özel indirim ile aldım. Normal fiyatı 39.99 iken, indirim ile 23 tl civariydı. 

Üyelere özel derken; hemen mağazada üye olabilirsiniz. Diğer indirimler de de bizler için güzel olacaktır. 

***sponsor bir yazı değildir. 

Sevgiler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

Pizza Locale