Su Matarası | SU CO.

Herkese Merhaba 



Yakın Tarihte bir etkinliğe katıldım ve birçok marka ile tanıştık denedikçe sizler için bu kanaldan paylaşmak istiyorum.

Şimdi ilk kullandığım SU CO. 

Peki nedir bu su co. Bir nevi bir matara. 

*Taşıması kolay
*Renkli ve temalı seçenekleri var.

  • ≈500 ml.
  • Ürünün su ile temas eden kısmı PET içermez. 
  • BPA içermez.
  • Aldehit içermez.
  • GDO içermez.
  • Ağır metal atıkları içermez.
  • Kurşun içermez.
  • Geri Dönüşümden gelen hammaddeler üretimde kullanılmamıştır. 
  • Ürün Avrupa Birliği ve Komisyonu regülasyonları ( EC 1935/2004, EU 10/2011, EC 2023/2006 ve EC 1895/2005) Ve Amerikan Gıda ve İlaç Dairesi normları ( FDA Section 21 CFR) uygun olarak üretilmiştir.




(ÇANTA DEFACTO)



Gelelim deneyimlere ;

Plastik üründen olması biraz beni üzdü. 
Ağız kısmı sanki dayanıksız,açarken sürekli tedirgin oldum. Ama henüz bir sorun yaşamadım. 
Ama genel olarak görüntüsü bile çok hoş.
Ürün şuan indirim de. 

Almak isteyenler için;  SU CO.


Ayrıca unutmadan; katlanabiliyor,dondurucuya konulabiliyor,haftada bir kez yıkanması öneriliyor. 

Mutluluk ile kalın. 
SEVGİLER.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri