Urla Cenneti | Denizkızı Restaurant

Biri huzuru arıyorum mu dedi?

Ege de yaşıyor veya Ege Bölgesine İzmir'e yolunuz düşüyor ise mutlaka uğramanız gereken bir yerden bahsetmek istiyorum. 

Öncelikle Ege' nin bir cennet olduğunu söylemeye gerek yok diye düşünüyorum. Eğer Çeşmeden uzakta daha sakin bir güzellik istiyor iseniz,yolunuz Urla'ya düşebilir. 

Öncelikle uygun fiyatlı denize girilecek yer arıyorsanız; Devlet Demiryolu Kampı muhteşem plajı,duş ve soyunma kabinleri ile hem rahat ettiriyor hem de restaurant bölümü ile inanılmaz güzel fiyatlar ile yemek imkanı sağlıyor. Şimdi biraz fiyat konuşalım derseniz;

Giriş öğrenciye 10 tl iken Normal giriş 15 tl. Bu durum ile içeriye giren kişileri biraz azaltıyor. Şezlong ve deniz kullanımı duş ve soyunma kabinini kullanıyorsunuz bu giriş ile. Sonra restaurantın da köfte menü 10 tl iken 5 tl ye hamburger (pınar hamburger) ve kola içebiliyorsunuz. Bu da oldukça cazip.

Ben çok keyif aldım plajdan ayrıca,sonrasında kendimize bir akşam yemeği yeri ararken denizkızı restaurantını buldum. 

Orası muzzam bir atmosfere sahip. Sahil kıyısı olması,girit mutfağına sahip olması ve balık ürünleri ile inanılmaz cazip bir restaurant. Aslına bakarsanız ben huzur olarak tanımladım burayı. 

Denizin içinde oturup,nazar boncukları ile süslenmiş ağaçlar ve nazar boncuklu temaları izleyebilirsiniz. 
Ama bu atmosfer ile sadece mutlu olup yemeklerin tadını çıkarıp karşınızda en sevdiklerinizle mutlu olabilirsiniz. Ki ben böyle yaptım.

Fiyatları ne çok uygun ne çok pahalı. Eğer güzelbahçe de yemek deneyiminiz var ise aynı fiyatlarda olduğunu söyleyebilirim.







en sevdiğim atom ve girit tabağı




Yolunuz düşer se benim için girin derim. Benden de selam olsun güzel Urla'ya .

Sevgiler.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri