En favori 2 Ürün

Herkese merhaba 
Uzun zamandır youtube,instagram paylaşımları derken buraları ihmal ettim. Ama artık geri dönmeye karar verdim.

Sizlere bu sıralar elimden düşürmediğim iki üründen bahsetmek istedim.
+purebeauty markasını +Watsons Türkiye  den aldım.
Cc krem hem çok güzel bir renk düzenleyici,hem güzel koku veriyor hem de için de güneş koruyucu içeriyor. (30 spf)
Şu ana kadar hiç sivilce yada yağlanma yapmadı.

+rival de loop markasını +rossmann mağazalarından satın alabilirsiniz.
Bu ürün ise hem kaş hem kirpiklere uygulanan bir seffaf bir ürün. Sizde kaşlarınızı doğal seviyorsanız bunun için tarayıp sabitleyip çok doğal bir görünüm elde edebilirsiniz.

ürün fiyatları ise;

watsons dan 20 tl ürün aldığım da CC kremi 15 tl ye 
kaş rimelini ise ; 12 tl ye satın aldım. 

Umarım sizin için faydalı olur. 
Sevgiler.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri