Lesoleil | Şampuan



HerkeseMerhaba 

Sizlere bu hafta birinci kutuyu bitiren biri bir kullanıcı olarak yazıyorum.


Şöyle ki bu ürün kapalı bayanlarımız için çıkarılmış ama içeriğinde olan 5 mineral ile saçlarınızı inanılmaz güzel besliyor.

*İlk yıkama da aldığınız bir miktar ürün maalesef saçlarınızı köpürtmüyor,ama ikinci miktarda köpürüyor bu da benim için çok sorun yapmıyor.

*Kokusu gayet güzel. 

* İlk kullandığım gün saç diplerimde bir yanma oldu bu durum yüzünden kullanmayı bırakacaktım ki; sonrasında bir şans daha verdim ve iyi ki vermişim. Bu ürün sayesinde bir ürün yüzünden saçlarımın yağlanmasını durdurdum. Şimdi ikinci kutumu normal saçlar için aldım. Çünkü artık yağlı saçlarım yok. 

Yani sonuç olarak...

Benimle bu ürün devam ediyor. İçeriklerini inceleyebilirsiniz ve gratislerde indirimlerden yararlanabilirsiniz.


SEVGİLER.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri