Gelin Çiçeği Trend Alarmı



Herkese merhaba;

Bugün artık yepyeni bir konu ile sizlerleyim. Yaklaşık 6 ay süresince benim gibi evlilik planı olan tüm arkadaşlarım için araştırdığım ve beğendiğim şeyleri paylaşmak istiyorum. Benimle hazırlanmak ister misiniz?

Ayrıca youtube kanalımda artık yeni bir seri başlattım her hafta beraber düğüne adım adım serilerini çekiyorum. Bence sizde bize katılın. :)

Düğün serisi için TIK TIK


Şimdi gelelim bu haftaki konumuz olan gelin çiceklerine . Bir ara her gelinin elinde yapay renkli çiçekler var iken,artık en güzel trend benimde en favorim olan canlı çiçek demetleri. 

Benim fikrim o masum beyaz rengin dışına çıkmamak.Ama renk olacak ise de bu doğadan canlı çiçeklerden gelmeli.

en çok kullanılan kır düğünü konsepti


böyle doğal canlı çiçeklerin ortasına farklı bir ayrıntı ile hareketli yapabilirsiniz. Bu ortada ki ayrıntılar yapay birşeyler olabilir.






unutmadan boşuna gelin çiçeği için paralar harcamayın,Kendiniz bu doğal güzellikler ile kendiniz yapmalısınız. :)

SİZİ BİLMİYORUM AMA BEN SANIRIM KARARIMI VERDİM. Benimki süpriz olsun istiyorum ama bence sizde böyle canlı çiçeklerden yana olun :)

Sevgiler 

Yorumlar

  1. hep canlı çiçek istemiştim ama bırakmadılar ki :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy gerçekten mi :( benimde düşüncem canlı çiçek ama bakalım neler olacak :))

      Sil

Yorum Gönder

Hadi fikrini paylaş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri