Essi Günlüğü | Essi Güzellik Merkezi

Herkese Merhaba





Ben bu cuma gününü inanılmaz güzel bir bakım yaparak kendimi şımarttım. Peki neler yaptık,cildim ile ilgili öğrendiğim itiraflar ve uygulamalar neler ?

Gelelim bunlara...

Öncelikle İzmir Alsancak şubesine 'madamojeli ' blog ve youtuber isimli arkadaşım Ayşe ile birlikte idik. Linki için; http://madamoje.blogspot.com.tr/

Giderken baya sancılı bir yolculuk oldu.Maalesef tren ile gittim ve inanılmaz geç kaldım. Tren 10 yerine 11 de geldi. Çok şiddetli yağmur vardı ve menemen de kaldık 1 saat kadar falan derken,benim için sorunlu bir yol oldu.Neyseki ulaştım. Şubenin yeri oldukça kolay bir konumda. Hemen girdim içeri ve ayşe başlamıştı bile bakıma. Hemen bende dahil oldum ve Feraye Hanım bizimle ilgilendi ve çok güzel zaman geçirdik.

Öncelikle Karma bir cilde sahip olan ben,burun bölgemde kılcal damar sorunu ile karşı karşıyaymışım. Neyseki bu çok kötü birşey değil. Sorunsuz bir cildim olduğunu öğrendikten sonra, uygulamalar rutin temizleme,tonik ve nemlendirme dışında; Peeling,buhar terapisi ve essiye özel uygulamalar ile son buldu. Ama inanılmaz bir farklılık olduğunu düşünen birtek ben değildim.Annemin bile ilk tepkisi zerrin ne kadar prüzsüz bir cildin var oldu :)


Bunlar dışında tarafsız olarak Essi Güzellik Merkezini öneriyorum. Özellikle Feraye Hanım'ı bulun. Hem sohbet hemde keyifli zaman geçirmek adına.

Özellikle böyle cilt bakımlarından sonra cildimize hiçbirşey sürmemeliyiz bunu da daha bilinçli bir şekilde öğrendim. Çünkü bütün gözenekler açık oluyormuş.

*Tonik Gözenekleri sıkılaştırmak için olduğunu,
*Nemlendirmeden uyumamız gerektiğini
*Fazla nemlendirici uygulamaktan kaçınmak için havlu kagıtları yüzümüze yapıştırıp fazlalığı alarak kaldırdığımızda cildimize gerekli nemi verdiğimizi
*Yoğun Cilt bakımlarını sıklık ile uygulanmaması gerektiğini,Mini cilt bakımlarının daha rutin olduğunu,

BİLİYOR MUYDUNUZ? 




Unutmadan görsellerle Youtube kanalımda vlog için ; 
https://youtu.be/xTIDzN3SbGc


MUTLU VE HUZURLU BİR HAFTA KAPIMIZDA OLSUN. 







ZerrinGönlüaçık

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri