Uçur Festivali CBÜ

Merhaba Merhaba 

Bugün büyük bir enerji patlaması yaşayarak başladım nedeni belirsiz aslına bakarsanız. Uyandım ve okula gittim. Ve bugün yine muhteşem hocamız Prof. Meltem Onay mü-kem-mel bir iş çıkarmış ekibiyle. 

Nerelerdenden başlasam...

Muhteşem bir bisiklet organizasyonu vardı. Herkes hiçbir ücret ödemeden alıp tur atabildik.



 Herkese ücretsiz uçurtma dağıtıldı. Ve bu uçurtmalar rengarenkti. Benim ki de pembe idi. 





 Mükemmel bir tasarım arabalar da bizimleydi. Mühendislik fakültesinin mükemmel buluşları bizimleydi.
 Ve yemekler ve güzel standlar bizimleydi. Örnegin Dokuz Eylül Üniversitesinden gelen standlarda  hayallerimizi yazıp uçurtmalarımıza yapıştırabileceğimiz kağıtlar dağıtıldı.


Bu festivalin en güzel yanı ise bütün bölümler beraber eğlendik güldük ve tanıştık. İyi ki böyle organizasyonlar var iyi ki biz buradayız.

Son olarak Yunus Emre Belediyesi Belediye Başkanımız bizimleydi. Hatta yabancı arkadaslarımız ve meltem hocamız ile birlikte harmandalı oynadı mükemmeldi.



Bu güzel günü sizinle paylaşmak istedim. 

sevgiler 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri