Asetonsuz oje ve asetonlu oje




  Herkese yeni bir hafta da mucizeler diliyorum.
 

   Kızlar hepimiz aseton alırken elimiz takılıyor, asetonsuz ve aseton oje cikaricilara. Peki hiç merak ettiniz mi farkını ?

Ben sizin için merak edip araştırdım. Şöyle ki sonuçları birlikte inceleyelim
asetonsuz oje,asetonlu çıkarıcıya göre daha az kimyasal içeriyor ve daha AZ zararlı.
Evet yanlış Duymadiniz o da zararlı. Sonuçta yine kimyasal. Ama söyle ki bu kimyasal bizde kalmıyor uçan bir kimyasal ondan ojeler kadar zararlı değil. Ojeler tenimizde kalıyor fakat oje cikaricilar böyle değil.
asetonsuz oje çıkarici olup içeriği asetonlu dan daha zararlı olanlar da var ondan bildiginiz markadan sasmayin derim.

Resimde gördüğünüz sağ taraftaki çıkarıcıyi acil bir durumda almak zorunda kaldım ama bildiginiz 3 üç gün pamukla beklesin hayatta tirnagimdaki ojeyi cikartmaz.
Ama isana yani rossmann ürünü asetonun üstüne oje çıkarici tanımam. MUKEMMEL kızlar. Asetonsuz falan değil ama çok etkili.  Fresh'n soft ise güzel hemde asetonsuz imiş. İçerik olarakta fena sayılmaz.

Laf aramızda;oje sürüp bu kimyasali alıyoruz. Asetonsuz kimyasali aramak bana mantıksız geliyor. Tabiki iyi markaların eğer asetonsuz olanına denk gelirsek alalım ama oje suruyorsan bence çok büyük sorun yok.
Özellikle takma tırnaklar da asetonsuz kullanabilirsiniz deformasyon olmaması için. Bu da bir not olsun

Sevgiler .



Posted via Blogaway


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri