Avon 3d rujlar

Herkese merhaba
Bu hafta sizlere yeni tanıdığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Ben genelde ruj pek sevmiyorum. Genelde Parıltılı belli belirsiz lipgloss lar tercih ediyorum.
Özellikle essence ve Wet wild hoşuma gidiyor. Fakat bu hafta bir deneyim ile Avon 3d rujlari denedim. Ve tek kelime ile bayıldım. Berry olan güzel bir mor tonu,power trip ise güzel bir kırmızı rengi iken heat Wawe ise güzel mi güzel pembe tonu benim Elimdeki ler. Ve ben gerçekten böyle güzel bir pigmentesyon ve doku beklemiyordum.
Öncelikle şunu demeliyim pürüzsüz bir ruj dokusu olduğu için çerçeve var gibi net duruyor ve cok dolgun görünüm elde edebiliyoruz. Kızlar eger meraklı iseniz mutlaka deneyin

Sevgiler 

 


Yorumlar

  1. Aslında ben de çok ruj sevmem ama yeni şeyler denemeyi sevdiğim için deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten benim daha önce denemedigim bir marka idi ve ben gerçekten çok beğendim. Mutlaka denemelisiniz ❤
      Sevgiler öpüyorum

      Sil

Yorum Gönder

Hadi fikrini paylaş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri