En güzel yer huzur bulduğun yer















Biliyorum ki hersey bizim için...

Doğum ölüm mutluluk mutsuzluk bizim için. Bu doğal duygularla yakından tanisali çok zaman oldu. Ama bir kız çocuğu iseniz, hayatta en çok bir baba desteği beklersiniz. Dağ gibi arkanda dursun birsey demesin yapmasin belki ama dursun istersiniz.Ve eğer bir gün bir dağ kaybederseniz siginacak koy bulamazsınız. Eğer daha önce yanınızda olan küçük dağı bulamadıysanız.

Çok şükür ki ben bulanlardayim. Nefessiz kaldigimda nefes olan,şimdi ne yapacağım sorusuna hep cevabı olan, hep mutluluğa çıkan,yanında çaresizlik yaşatmayan, Sinirlendiginde bile göz göze gelmenin bütün buzları erittigi,kutuplar kadar soğuk ve sert duran en ılıman tropikal iklimim var.
Soruya soruyla cevap verir,Sinirlendiginde soluksuz bağırır, kendi dinlensin sever,hafif kıskanç bir o kadarda sıcaktir.
Bu kadar güzel iltifatlarin sahibi benim en değerlim.

Hesaplamalara göre bu son yıldönümümuz. Diğer yıldönümümuz de evli olacağız

Eylül en sevdiğim ay. Benim için en güzel kazanim bu ay ile geldi bana.

İyi ki 6 eylül seni bana getirdi. Seni seviyorum.

Bir masallahinizi alırız.

Duygularıma köprü oldunuz Teşekkürler ❤

Sevgiler.



Posted via Blogaway


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri