Wet wild far Paleti


Ç

Herkese merhaba

Bugun gratis ile tanıştığım wet wild markasinin coloricon ürününden bahsedeceğim.

Far Paleti gerçekten çok bereketli. Gördüğünüz ürün yeni değil yani bir süredir elimden düşmüyor ama hala bitmeye yüz tutmuş bir fari yok. Pigment olarak güzel mi karar veremedim. Çabuk renk veriyoruz. Yani iki fırça da gördüğünüz renkleri elde ediyorsunuz. Fakat kalıcı değil dökülmeler yapıyor gun içinde. Ben gün sonunda göremiyorum farlari. Ben baz kullanmıyorum belki baz kullanımı ile daha güzel sonuçlar alınabilir.
Ayrıca bu markanın güzel yani güzel fiyatları. Ben NYC markasını beğenirken bu markada dikkatimi çekti benzer geldi biraz da. Far konusunda benim için bir numara mac. Kalicilik,renk ve pigmentesyon açısından ama ben Wet wild markasını gerçekten sevdim. İndirim zamanlarında 13 tl ye bile far Paleti alabiliyorsunuz. İnanılmaz indirimler denk geliyor gratis te biliyorsunuz.
Deneme yaptım renkler için umarım size yardımcı olur

Sevgiler

Yorumlar

  1. wet n wild marksını seviyorum bu da güzel bir palet :) çok güzel olmuş eline emeğine saglık canım:) blog keşif etkinliğinden geliyorum ve seni takibe aldım bana da beklerim ayrıca bende de bir blog kesif etkinliği var katılırsan sevinirim :)
    blog:http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    ins:https://instagram.com/evintekkizimona/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Hadi fikrini paylaş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

Pizza Locale