Yardım help

Merhabalar
Bugün sizlere yazmamdaki amaç benim size yararimdan farklı olarak ben sizden yardım istiyor olmam. Benim yararim derken de, yani ben hep sizin için yarar sağlasin diye araştırır yazarken şimdi sıra sizde ne olur yardım edin ve yorum yazın.

Kafamda iki is var
1) güzel ve farklı objeler ile herkesin kişisel beğenilerine göre çantalar telefon kılıfları tasarlamak. Hepsi rengarenk cicili Bicili 
2) düğün dekorasyonlari gelin taclari bantlari ve gelin çiçekleri

Hem internet üzerinden satış yapmayı planlıyorum hem de küçük çaplı elden satışlar yapmayı düşünüyorum sizce en güzel hangisi olur. Sizce hangisini yapmalıyım ?
Inanin cevabınız cok onemli şimdiden çok teşekkür ederim

Öpüyorum
Sevgiler 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri