Rexona shower clean

Herkese merhaba

Izmir'de alışveriş çılgınlığı içinde olduğum bir gün keşfettim bu guzel urunu. Nasıl sıcak bir gün de inanılmaz bunaldim. Klasik kızların en sevdiği şey sıcak geldiğinde klimali yerlerde soluklanmak. Aslina bakarsanız girdigimiz yerler zaten dikkatimizi çeken yerler olduğundan. Birsey almadan da çıkılmaz. Ben ise çok sıcakladigim bir anda bir kozmetik dükkanına gidip bir deodorant almak istedim. Nedeni ise çok koku hastaligim var. Hep kokacakmisim gibi bir his buruyor beni.
Tam böyle bir halde iken gratis çıktı karşima. Hemen atladim içeri. Gratis en sevdiğim mekan ( gözlüklü artis surat )

Elime ilk geçen urunu alırken bu urun için ayrı bir stand gördüm ve denemek istedim. Laf aramızda ordan çıkıp bir mağazanın kabinin de hemen işlemi yaptım ve uyguladim.

Bu nasıl güzel bir his bu nasıl güzel bir deodorant. Şuana kadar hiçbir deodorant bu kadar güzel olmadı.
♤öncelikle serinlik hissi veriyor
♤ sonra güzel bir koku veriyor
♤en son olarak ta uzun süre bu özellikleri koruyor
Fiyatı 7_8 tl gibi bir şeydi
Gerçekten samimi söylüyorum gördüğünüzde kaçırmayın

Guneslere meydan okuyun,mutluluktan ölün.


Sevgiler


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri