Mudo dünyası

Herkese merhaba

Bugun sizlere optimum outlet içinde olan Mudo dan sesleneyim. Burası bir harika dostum ve sizlere soylemeliyim ki gerçekten büyük indirim ile hersey uygun fiyatlı
Sizlere en çok favorileri mi soylemeliyim ki... Kahve fincanlarini bir arkadaşım da görmüştüm ve nereden aldığını söylememisti meğer Mudo daymis (kızgın surat) buldum ama oh olsun. Kumbaralar bir harikaydı. Piyanolar vos vos lar . Cupcake düşkünü ben bu sirineyi görünce bayıldım ve kapı onu için ağırlık kendisi. Ayrıca kadehlerini de çok beğendim. Ama soylemeliyim ki hiçbirini almadım nedeni ise evlilik için bir yilimiz var ve bizim evde koyacak yer yok daha yakın tarihte almayi planlıyorum.
Bu kadar güneşli havalarda sizin de havanız gönlünüz bol güneşli olsun
Sevgiler


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri