salyangoz sehri seferihisar

Herkese merhaba

Bugun tamamen bir #travel yazısı olacak. Malum pastırma sıcaklar kapıda herkes planlar yapmaya başladı. Sizin bir planını var mı ? Yoksa ege bölgesinde manisa izmir arasında yaşıyor zamanınız yok yada maddi anlamda buna ayıracak bütçeniz yok ise size müthiş bir önerim var
Seferihisar adını kısa zaman önce salyangoz şehri seçilmesi ile duyurdu aslına bakarsanız pek çok güzel yeri var ve evler günlük tutulabiliyor ve diger turistik yerlere göre daha uygun fiyatlar.
Ayrıca salı ve cuma günleri pazarı var ve gerçekten çok uygun.
Ama benim favori yerik sigacik Teos
Inanilmaz huzur dolu sakin dingin bir yer. Ve burada limanda bir yer keşfettik ve ben gerçekten bayıldım
Kaptanın yeri,Kaptan Köşkü , Kaptan ,Kaptan cafe şeklinde isimleri var herkes farklı söylüyor ama muhtesem bir yer burada mantı gözleme ev yemekleri yiyip cayinizi kahvenizi icebilirsiniz. Masalar özel yapım midye ve taşlar için de. Ben huzuru buldum orada. O kadar güzel ki...
Iste bunlarda fotoğrafları
Yolunuz düşerse kaptan a uğrayın derim
Bu arada Sığacık ta sergilerde bir tatlı bir bayanin(öğretmenin ) sattığı el emeği takilara bakın, Akarca koyun da kalırsanız akşam pazarında inanılmaz tatlı bir bayanin doğal taş takilarina bakın

Sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri