Bilinmeyenler Vol 1

Merhaba Merhaba Merhaba

Mutluluk haberleri ile dolu bir bayram geçirdiğinizi umut ediyorum. Iyi bayramlar hepinize

Bugün sizlere niye böyle bir post ondan bahsedeyim bundan uzun zaman önce şu aldığımız ürünler arkasında olan 12M 24M şeklinde olan ibareyi merak ederek internetten arastirmistim sizler ile paylaşacak iken uzun bir zaman geçti ama bugün denizin paylaştıklari hesabında olan videosunu izlerken böyle bir ayrıntı olunca aklıma geldi hemen yazayım dedim

Özet olarak 12M gibi ibareler tamamen tüketim süresini gösterir. Mesela 12M 12 ay içinde tüketilmesi gerektigini belirtiyor. Aman bu uyarıyı göz ardı etmeyin olur mu ?
Cildimizi korumak bizim en önemli görevimiz.

Eğer son kullanma yazmıyor ise bu işaretleri okumaliyiz ve herseyde olan bir işaret unutmadan ekliyorum. Bilinmeyenlerin yenisinde bulusmak üzere

Sevgiler 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri