Sinek alerjisi

Merhaba Merhaba

Bugun sizlere farklı bir şeyden bahsedeceğim.
Benim sinek alerjim var. Ve bu sinek meğersem disi sineklermis. Dişi sinekler bir sıvı birakiŕmis bende bu sıvıyı kaldiramiyormusum. Bundan dolayı da sisiriyor beni. Gecen hafta Foça da bir mağduriyet yaşadım bugün de evde yedi hemde bu sefer gözümden

Eger sizlerde de böyle sorunlar oluyorsa size öneri vermek istedim
Oncelikle sabun ile yıkayın stil ex jel kullanın bu sistral de olabilir

Ayrıca sistralin iğnesi var çok işe yarıyor biraz uyku yapıyor ama daha kolay sonuç için. Ben artık düzenli olarak sisip iğne olduğum için alıştım

Yarın sınavım var ve ben hiç bakamadım. Çok üzülüyorum bu duruma.

Eğer sizin de benim gibi bir sorununuz var ve bu yazıyı okuyorsaniz aynı duyguları yaşıyoruz

Gecmisler olsun öpüyorum çokça

Sevgiler


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

Pizza Locale