Loreal casting Sunkiss




Herkese merhaba Bugun sizlere deneyimledigim ve detaylandirmak istediğim ürün loreal casting Sunkiss i yorumlamak istiyorum

Peki bu ürünü nereden aldım
●diğer postta vardı bimden  12.95 tl ye aldım
Ürün ilk denemede ne kadar farklılık gösterdi
●yine önceki postta yer verdiğim gibi bir renk açılması mevcut fakat beklentim daha yüksekti.
Biraz daha açar ümidim vardı ve  ikinci uygulama da daha actigini gozlemliyorum.

Kısacası jel şeklinde olan urunu saçıniza ister ıslak ister kuru uygulayın ben nemli yaptım. Sanki daha iyi olur gibi geldi. Sonrasında durulamadan kurutma makinası ile kurutun
Saçlarım da  herhangi bir sertleşme olmadı gönlünüz rahat olsun. Eğer sizde biraz da olsa farklılık isterseniz yapın derim!

Sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri