herkese merhaba ;

yakınlaşan babalar günü için sizin için öneriler yazdım bugün,babalar bizim için önemli... nedeni ise en buyuk güç dayanak bir kız için.Ve ben bir yıl once babamı kaybettim. onu acısı hala çok taze ama sizinkiler hala yanınızdaysa,hala ona sarılabiliyorsanız sanslı sizsiniz. Bunu sakın unutmayın. Daha çok duygusal konusmak istemiyorum. Bu duygusallıklardan kaçar oldum son zamanlarda.Unutmayın pahalı hediyelere gerek yok onu mutlu edecek olan boynuna sarılmanız...

Ama derseniz ki ben hediyede istiyorsanız sizde önerilerime ve sitelere bakabilirsiniz her bütçeye uygun birşeyler var ben sevdiğim 3 markayı yazdım sizin için Beymen, Hm ve Karaca 




                                                     
                                                           

                                          karaca gömlek





beymen kravat için tık tık


peki ben farklı hediyeler istiyorum diyorsan....



Ama ben hala bulamıyorum dersen ise bence sen ona sarıl,öp ve hiç bırakma 

Babasız olan arkadaşlarıma tavsiyem,babalarımızı güzellikleri ile analım o güzel günde 
Babası olanlar için çok renkli güzel bir gün diliyorum. Unutmayın sıkıca sarılın birde benim için sarılın ve bırakmayın.




sevgiler.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri