Garnier Güneş Kremi

Merhaba

Bugun sizlere hani artık yaz gelmiş gibi yaptigimiz bir diğer post için garnier bronzlastirici kremi yazıyorum.

Peki bu krem nasıl bir krem etkisi nasıl ve en önemlisi fiyati ne durumda gibi sorulara yanıt buluyorum

●krem oldukça yağ bazli bir krem duş sonrasında bile nem hissi yaşatıyor. Benim cildim oldukça kuru iken,krem siz çıkamıyor iken güneş sonrası duş almama karşın gayet iyi durumda bir cilt bırakıyor
●krem bronzluktan çok iyi bir koruma ve kontrollü yakma vaatlerini yerine getiriyor. Bir kakao etkisi yok. Kakao kremi onerim var eğer isterseniz yazabilirsiniz
●krem diğerlerine göre işlevine göre iyi bir fiyatta ve kesinlikle alınabilir nitelikte. Hem fiyati hem de kendisi garnier markasinin iyi ürünlerinden biri. Garnier in birde peeling çeşidini severek kullanmıştım bu da ikinci ürün oldu.

Fiyatı 15 tl gibi bir fiyati var

Eger denerseniz bence pişman olmazsınız

Sevgiler 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

Pizza Locale