Bim den loreal indirimi

Merhaba
Sizlere yeni deneyimledigim ve memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim ama bugün bahsedeceğim loreal değil
Bim
Evet öğrencilerin uğrak mekanı olan Bim bu hafta 5 haziran günü 12.90 a loreal saç acici jelini getirmiş ilk deneyimlemem de çok büyük bir sarılık yok ama ben çok memnun kaldim şuanki durumdan
Ayrı bir post ile size detaylı bir anlatım yapacağım. Kaçırmayın bu indirimi alın dursun kenarda illa ki bir gün ufak bir farklılık isteyeceksiniz
Sevgiler
Mutlu haftalar


Yorumlar

  1. Bende sevgilime Gratis'ten aldırmıştım. Daha kullanmadımda fiyatı 14.90dı ya aslında Bim bu ürün için çokta indirim yapmamış gibi. :)

    YanıtlaSil
  2. Ahh bebeğim bim için bencede az bir fark. Ama denemek için neden oldu bana gizemim ondan hemen aldım. 💕❤️💕💝🎀💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Bim'e göre az ondan dedim canımcık. İyi yapmışsın ve güzel olmuş saçların. Ben beğendim :)) <3

      Sil
    2. Evet canim benim bencede az bu arada çok sevindim beğenmene 😊😇😍 daha yapacağım bu ilk uygulama 😁😀

      Sil
  3. Merhaba saçların çok güzel aslında benimde merak ettiğim bir ürün ;) bu arada Blogunu takibe alıyorum bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim bu güzel iltifat için. Kesinlikle doğal görünüm için denemelisin öpüyorum

      Sil

Yorum Gönder

Hadi fikrini paylaş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri