Girisimcilik etkinliği




Merhaba Merhaba Merhaba


Bugün sizlere çok güzel bir etkinlik yazısı yazıyorum.Geçen hafta gerçekleştirdiğimiz Girişimcilik Haftası için hazırladığımız standlarımız ve satışlarımızdan bahsedeceğim size.

Neler vardı neler bunlara geçmeden önce bahsetmem gereken ayrıntı;bu etkinliğin mimarisi Meltem Onay hocamız.Bu hocamız profösör olması dışında iyi bir eğitici,dost,samimi bir hoca.Konuştuğumuz dilden anlayan nadir öğretmenlerden. Eee bu kadar güzel etkinlikte neler vardı sorusuna gelince...

Sucuk ekmekler,balık ekmekler,mantılar,limonatalar,dondurmalar,el yapımı urunler,mor çatı yardım standı,fotograf cekilme alanları,kekler börekler aklınıza gelecek herşey herşey....

Bu etkinliğin amacı,adından anlasılacagı üzere girişimci ruhumuzu sahneye koymaktı.Bence çokta güzel oldu.Dgs olmam dolayısıyla her sınıfla samimi olamıyorum. Bunun etkisi ile etkinliği son gün öğrenince hiçbir gruba dahil olamama endişesi ile kostum keçelere. Keçelerden yaka iğneleri yapmaya. Laf aramızda çok güzel oldu hala sipariş alıyorum. standım ilk gün boşalınca ikinci günü ise takıları satışa sundum. Ve oda kısa sürede satıldı. Kısaca en güzel deneyimleme yine kendimin özne olduğu tecrübe oldu.


Böyle güzel etkinlik ile ne de güzel dostluklar samimiyetler en önemlisi öz güven kazanıyoruz değil mi? Benim okulumu belki pek duymadınız ama bence yakın zamanda sesi duyulacak gibi geliyor bu güzel etkinlikler ile


size kısa kesitler...

.









sevgiler
kocaman kocaman öpüyorum!



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri