Essence I love Extreme

  
Merhaba güzellikler 

Ben bugun yeni tanıdığım bir üründen bahsedeceğim.
Essence I love extreme maskara
ilk öncelikle rengine vuruldum. Çok guzel bir pembe sonrasında ise fircasina ince ve sik bir fırça tipine sahip. 

  • Kirpiklerim düz ve şekilsiz iken bu fırça ile dolgun duruyor. Fircasi biraz fazla ürün alıyor. Fakat bundan dolayı ben o tok görüntüyü daha çok seviyorum. Sizlere mac rimel lerine aşık biri olarak söylüyorum bu markadan bu fiyattan böyle ürün beklemezdim artık başka ürün tanımam bir numara essence I love extreme ! 
Siz de size en yakın gratis veya rossmann mağazalarından 10.75 e sahip olabilirsiniz

Sevgiler
Kocaman Öpücükler


Yorumlar

  1. Ayy essence'deki favori rimelim bence markanın en iyi rimeli bu :) Bu arada blogunu takipteyim bana da beklerim. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Hadi fikrini paylaş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri