Betty Boop Angel parfüm

Merhaba guzeller
Bugün sizlere en en sevdiğim kahraman Betty Boop un parfümunden bahsedeceğim. Bilenler bilir eğer beni sosyal ağlardan takipte iseniz, Betty Boop asigi biriyim. Bütün arkadaslarimin bu aşkı bilmesinden dolayi bir çok hatıra barindiriyorum
Ama artık nişanlım erkan da bu kervan da bana hediye onun Angel isimli parfümunu aldı. O kadar mutlu oldum ki. Elimden geldiğince bitmesin diye cabaliyorum.  Çok fazla parfüm sıkıp cok sık tekrar ettigimden doldurma tercih ediyorum. Çünkü verdiğim paraya aciyorum. Ama bundan dolayı kalıcı bir parfüm markam olmuyor. Bu da kötü tarafı ama doldurma parfüm furyami başka yayında yazarım isterseniz.
Neyse nişanlım bir kalıcı kokum olsun diye benim en sevdiğim kahrami alıp getirmiş. Nasıl güzel yahu nasıl güzel
Kokusu
●hafif ●çekici ●aromalı ●yagli dokulu
Yağlı dokulu derken siktiginizda bir belirti bırakıyor buda kalıcılığı sağlıyor sanırım.

Fiyat vermeyi seviyorum fakat bunun fiyatlarını tam bilmiyorum ama 100 tl civari sanırım.

Sevgi ile kalın mutlu kalın
Kocaman kocaman öpüyorum


Yorumlar

Yorum Gönder

Hadi fikrini paylaş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

Pizza Locale