Bebak Cocoa cream







Merhaba Merhaba

Sınav dönemim yaklaşıyor ve ben gerilmeye başladım bile. Ama moral bozmak yok hersey güzel olacak değil mi ?
Biliyor musunuz bir meraktir gidiyor acaba youtube için videolar çeksem mi diye:)
Nedeni ise; konuşmayı seven ben gündelik konular için bir video hazırlamak benim için oldukça kolay siz ne dersiniz?
Aa konudan uzaklaşmak yok. Trendyolda gezerken haftasonu Kargo bedava iken birsey almalıyım diye Şartlandım ve bu ürünü merak ediyordum ve aldım. Bebak markası bana inanılmaz güven veriyor. Önceki yazılarımda bahsettim tonik ve yüz temizleme jelini kullanıyorum. Ve gerçekten memnunum. Bilinmesi gereken bir marka olduğunu düşünüyorum
Havalar sıcakladikca sahilde guneslenme hayali kuruyoruz ve bize eşlik edecek olan güneş kremlerimizin içinde bence BEBAK COCOA olmalı kokusu bir harika emici bir yapı ve yanmak garanti. Tabi bunlar ilk izlenim. Havuç seçeneği de var o daha farklı bir bronzluk vaat ediyor. Bu daha çok köyü bronzluk havuç ise daha turuncu bir sonuç.
Bu arada video konusunda yorumlarınız benim için önemli
Unutmadan ben 6.90 gibi bir fiyata aldım fakat rossman da gördüm ki 4.99 bunu da bilin istedim.

Sevgiler
Kocaman kocaman öpüyorum  



Posted via Blogaway


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri