Merhaba güzellikler Merhaba şeker Merhaba yeni bir hafta 

Bir garipcik zerrun sınav haftası olmasına karşın sevdicegini kirmayayip izmire gitti. Havanın güzelliği ile başladı gözlükler gözümdeydi o sıra sonra bir rüzgar ile uçtuk eteğim ve ben 😆😇 
Sonrasında biz çok çok güzel bir yere gittik arkadaşlarımızla nereye diye sorduysaniz söylüyorum 
D's cupcake 
Yerine bayıldım concept çok güzel kahve de çay da icebiliyorsunuz ayrıca muhtesem cupcakelerini de tanıyorsunuz. 
Benim favorim panda oldu nutella nin keki bana garip geldi. Esans tadını ben pek sevmem de. Neyse ama çok güzel bir haftasonu geçti gitti ve bu kız yeniden sınav moduna girip evcigine geri döndü 
Ayrıca bu mekan alsancakta gül sokakta starbucks yakınlarında 





Sevgiler canlar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri