Mbfw 2. Günü biterken

Merve Bayındır'ın müthiş şapka tasarımlarını biliyor musunuz ? 

Inanılmaz güzel gecen iki günü uzaktan izlemek çok zor ama takip etmek için çabalıyorum. Iki gün de gerçekleşen bir çok defile çok güzel di. Buse Terim sayesınde snapchat ten kendi yorumlarımla izliyorum. Şapkalara bayılıyorum. Bakın şimdi onlara Merve Bayındır bu konuda bir harika 


En çok buna bayıldım. Yandan takılıp ayrı bir hava vermiş değil mi ? 



Mavilerden Oluşan güzel bir Consept ile devam 




Kavuklar bizim için önemli. Onlardan esinlenmesi de ayrı güzel. 


Kızlar ben bunu gorunce KINA gecesi geldi aklıma. Sizce nasıl? 


Bir Manisalı olarak Lale bizim için Önemlidir. :) 

Gerçekten sanat yani


Ellerine sağlık Merve Bayındır 

Sevgiler 








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

Pizza Locale