Lipstick Karşılaşması

Mutlu haftasonları 


Kızlar bilmem benim kadar sorununuz mu ama benım hava değişimlerinde en büyük sorunum; dudak çatlaklığı ve kuruması. 

Normal zamanda rujları çok sevmem ama dudak koruyucularını çok seviyorum. Maybelline meşhur 'babylips' lerini kullanmayan yoktur. Ama bizi ilk tanıştıran nivea unutulmaz ve ben sizin için karşılaştırma yaptım. 


Nivea 
-kesinlikle daha uzun nemlilik,gece sürdüğümde uyandığımda dudaklarım nemli uyanıyorum. 
-gerçek bir bakım ve yenileme özelliği. Yani dudak derilerini nemlendirip yeniliyor. 
-renklendirme de sadece Vişne iyi onun dışında renk çok iyi değil. 

Maybelline
-koruyuculuk zayıf not aldı benden. 
-sürekli sürmek istiyor. 
-dış Görüntüsü çok cazip
-renkleri çok canlı ve güzel renk veriyor. Uzun soluklu değil ama 

Karar sizin ama benim kesinlikle kararım NIVEA çünku benim önceliği bakım nem ve dudak sağlığı açıkcası. Renk beni çok ilgilendirmiyor. Çünkü kuruluk benim için büyük sorun. 



Sevgiler 
Sağlıklı dudaklar ile 
Muck muck 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri