8 Mart Dünya Kadınlar Günü Etkinliğimiz

Kadınların var olduğu, hakettiğini manevi Değeri gördükleri sevgi dolu bir dünya dileğiyle...


Herkese merhaba 



Inanılmaz renkli,sohbet dolu,samimi,paylaşımlı,ürün tanıtımlarıyla dolu musmutlu bir o kadar da yağmurlu bir günde etkinliğimiz gerçekleşti. 8 Mart ın pazar günü olması da ayrı bir şans oldu. Çokta güzel oldu. Hava şartlarını bile unutturan bu güzel etkinlikte neler yaptık merak ediyor musunuz ? 

Öncelikle HeraDerma polikliniğinde gerçekleşen etkinlik,onların samîmi ve içten karşılaşmasıyla renklendi,CANSIN ve BUSESU ile daha da güzelleşen etkinlik detayları ise şöyleydi. 

Öncelikle dermokil firmasında gelen bayanlar ile cilt üZerine sohbetimizle başladık. Ve cilt maskesi uygulamasında gönüllü bendim. Yüzümü yeşil Kip denilen ürünleri ile maske uygulandı daha sonra tonik ve Nemlendirici ile inanılmaz nefes alan bir cilt elde ettik. Ben çok memnun kaldım. Eğer isterseniz linki >>>>>> 
http://www.dermokil.com.tr/index_mobil.php
bana uygulanan maske linki

Sonrasında Möler's Firması bizlere balık yağı Tanıtımı yaptı. Bu firmanın 160 Yıldır piyasada olması bana çok güven verdi. Nedenleri arasında Şunlar var -iştah açmıyor -tuttu frutti doğal aroması ile inanılmaz güzel koku veriyor kokmuyor -konsantrasyon ve göz sağlığı için çok etkili  daha ne olsun değil mi ? 

Linki için >>>>>>> 

Möler's

Son olarak HeraDerma nın güzel bilgilendirmeleri ile son bulan tanıtımlar da HeraDerma sayesinde öğrendiğim Botoks aslında farklı bir uygulama olduğuna dairdi. Daha ön yargılarım var iken olayın bilimselliği ile daha sıcak bakıyorum. Inanılmaz güzel bir poliklinik kazanmış izmir. Lazer operasyonlarını herkesin cildine göre belirleyen doktorlar ile güvende olduğunuzu hissediyorsunuz detaylar için, 
Linki için >>>>>>>
http://www.heraderma.com

Son olarakta bizimle olan bütün sponsorlarımıza ve bu kadar emek harcayan iki güzel arkadaşımıza CANSIN sara ve BUSESU kurt a çok çok teşekkür ederiz. Etkinlikte bizimle olan sponsorlarımız ise 
..... ( merak ettiğiniz ürünü sorabilirsiniz ) 

Blogger dostu PAKMAYA kiti 

Lilakutu instagram da Bahsettiğim dudak kalemine aşık oldum. Net. 


Ceradolin, seranem ve Splat Ürünlerimiz bir harika 





Gül sabun @ seyhanınelizi 


Günlük kahve olayına bayıldım. Mutlaka inceleyin çünkü bir harika instagram da @günlükkahve ile bulabilirsiniz. Sevdiklerinize isimlerini yazdırarak süpriz yapabilirsiniz. Güzel bir hediye. 
Ayrıca el kremi tırnak ve saç yağları müthiş bir paket olmus teşekkürler #moshogarden 
Doğadan Firması gerçekten tek ve en sevdiğim bitki Çayı ile bardağı ile bir kit yapmış bayıldım


Otacı ve dermokilden Oluşan paket tam Kurtarıcı. Ayrıca ixora Firması roll on ve krem göndererek ürünlerini Tanıma Fırsatı vermiş. BAŞAK organik bize nar kokulu bir bakım yağı göndermiş. Revolution markasını bizlere tanıtan @pelliniofficial instagram hesabından ulaşabilirsiniz. Muhteşem ürünler. 


Akarca Zeytinyağı, cellun blue, aspire kalori yakıcı bir yeşil çay Şiddetle tavsiye :) gratis mağazalarında bulunuyor. 



Mug>>>> @ bolidyacom
Möler's 


Rinso nun güzel kokulu deterjanı 


Tuğba kuruyemiş

Beyorganik 


Muna ve maskemizin güzelliği @maskelikız 

Depitak,command


Gkhair



Barine 
Cafe breno

@ ıronıkadın
@ ayyakkabıv 

@ tshirtandstore


File mavi bileklik @ ipeksdreams_accesories 
Uyku bandı seyhanınelizi 
Saat ve Boncuklu bıleklıkler 


Note markasının oje ve allığını deneme şansı bulduk. 
Gerçekten bütün arkadaşlarım süperdi. Çok şanslıyım etkinliğe dahil olduğum için. Hepsini tek tek anlatmak isterdim ama maalesef mümkün değil ondan sizlere Kullandıkları adreslerini veriyorum 






Bu güzel pasta @gülümsetenfırın ve butun tasarım ruj,cupcake ayrıntılarımız ' renklendir hayatını ' instagram da takip etmelisiniz. Çook tesekkür ederiz. 























Sevgiler 
Muck muck 



Yorumlar

  1. Zerrinim youtube hesabı açsanaaa. Seni seyretmek istiyorum. Eminim sesin güzel yüzüne tatlı sesine herkes bayılır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha canım benim,sana sevdiğinden öyle geliyor. Çok istedim ama beceremem sanırım. Sen yanımda olsan yapardım sen çekerdin ben konusurdum 😊😊

      Sil
  2. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Hadi fikrini paylaş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

Pizza Locale