Tasarım ayakkabılar

Herkese merhaba 

Biraz soğuk biraz kapalı biraz sıkıcı bir güne siz de merhaBa Demiş olmalısınız. AA tabi kar a da merhaba diyenler vardır eminim. 


Bu soğuk havada içinizi ısıtacak olan TASARIM AYAKKABILAR 

Bayılıyorum ayakkabılara. Bizim nesil Külkedisi ayakkabısının mükemmel cam tasarımıyla büyüdüler. Ne yalan Söyleyeyim. Çok istedim oyle ayakkabım olsun diye. Ama bakın bunların güzelliğini görmeden olmaz. 

Hepsi birbirinden renkli ve güzel. 


Artık bu topuklar önceleri modeller Tarafından giyilirken şimdi günlük yaşamda görür olduk. Rahatlığından hiç ama hiç emin değilim. 




Hey taksi ! Bence mükemmel bir tasarım ayakkabısı. Bu kadar kucuk detaylar ile boyle güzel sonuç çıksın. Daha ne olsun. Ben BA YIL DIM

 

Benim gibi dondurmalara aşık olan var ise bu ayakKabıyı bizim için yapmışlar. Keşke benim olsan güzel dondurma. 



Hahahaha bu da en eğlenceli ayakkabı. Nasıl güzel nasıl. ❤️💕 


Beğendiniz mi ? 
Ben gerçekten ayakkabılara aşığım. Boyle tasarımlar var olsun düpedüz elbiseler renklensin ✅ 


Sevgiler 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri