Ozgecan hepimiz olabilirdik

Bu zamanda bu ulkede kadın olmak ne zor vesselâm. Sessiz sokaklar da içimizden alınan nefesler kadar samimi bu durum. Bu olay kadar olmasa da hepimizin başından geçen taciz ve sapıklıklara sessiz kalınması gerektiğine inanan toplum olmayı ne zaman becerdik
Insanlar karanlık sokakları erkeklere yakistirirken dışarisini biz kadınlara yakıştırmayan o beyinlere sorarım biz nasıl böyle olduk. Biz ne zaman kız çocuğu olunca düşünen bir toplum olduk. Ne mutlu ki benim biricik rahmetli babam hep bana bakıp sen benim duamdin derdi. Hep kız evlat istedim derdi. Ne mutlu ki kız çocuktan çekinen bir babam olmadi. Ne var ki şimdi insanlar kız çocukların durumunu düşünüyor. Şu zaman da kızlar evet çok farklı imkanları fazla fakat bunu kötüye yormayip sadece özgürlüğü için var olanlar var . Bunun kısa etek ile kahkaha ile alakası yok. Kars'ta 9yasinda erkek bir kardeşimize tecavüz edildiginde yada bilgisayar tamircisi tarafından tecavüz edilen türbanlı kardeşimizin üstünden çok geçmedi. Ben anlamıyorum bizim kavgamiz namusun kadınlar üzerinde dönmesi, bizim kavgamiz kadının ezilmesi , bizim kavgamiz yolda yürürken abisi ile babasıyla konuşuyor gibi yapan kız çocukların yetişmesi. Sokaklar hepimizin kalsın biz kadın olmak ile gururlanalim biz kız çocuğu olan ailelerin mutlu çığlıklarıni duyalim. Biz artık # ozgecan gibi canlarin ailelerinin canlarının acısını duymayalim gormeyelim .

ve en önemlisi gurur duyuyorum ozgecanin cenazesinin taşıyan o güzel kadınlara. Huzurla uyu güzel kardeşim . Allahım mekanını cennet eylesin

sevgiler



ZerrininTuruncusu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri