MBFASHİONWEEK

Merhaba merhaba merhaba ( hello hello hello) 


Rengarenk sevimli Heyecanlı güzel bir moda haftasına merhaba diyelim 
Colourful and sweet fashion week hello! 


Öncelikle sizlere bu soğukta okumak için sıcak yazı hazırlıyorum haberınız ola 

Firstly,ı writed hot post for you because the weather is very cold 


📣📣📣📣🔊🔊🔊🔊📢📢📢📢.  


Sevgili arkadaşlarım sizce ananelerimize söylesek bize örer mi böyle birşey ????

We can do it ok ? ❤️👀😄😄😄😄😁😊


Eğer bir kere örgü yaptıysanız bilirsiniz,sizce kaç numara olmalı Şiş ? 

Evet rengarenk şallar artık heryerde hem soğuklarda kullanışlı hem de mukemmel aksesuar 
We love shawl,especially Colored ones.  Good for cold weather and a very nice accessory 


Ben her kız gibi bayılıyorum çantalara ama bu sefer #mbfashionweek #streetstyle ayrıntılarında ki çantalara aşık oldum aşık 
My lover to bag ❤️💕😍 



Bir furya çıkmıştı bir ara bilirsiniz #dalgıçkumaş çılgınlığı her yerde alt üst dalgıç kumaş kombinler vardı inanılmaz fiyatlar iken son zamanlar da Takımları 19.90 Lara kadar düştü. Herşeyin bir zaman dilimi var tabi şimdilerde ise alt üst Takım'lar çok trend #fashionweek te de belli olduğu uzere 
Team clothing very fashion 

For example 



Kızlaaaar ben ayrıntılara bayılıyorum böyle Saçma detaylar bile çok Hoşuma gidiyor. Her kıyafette bir yıldız olmalı kanısındayım sizce de oyle mi? 

Small details are very important in clothes 





Bu rengarenk olan post sizin için bol bol 
This colourful article for you 
Love 

Sevgiler 









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri