Copyright © ZerrininTuruncusu
Design by Dzignine
24 Ocak 2015 Cumartesi

Shoetek alışverişi

Herkese mutlu haftasonları 

Bugun sabah beklenmeyen kargo ile mutlulukla başladım güne. Ilk defa almıyorum bu markayı ama bugüne kısmetmiş bahsetmek. 


Shoetek ayakkabılarım 💖 


Sizlerde beğendiniz mi indirimden aldım. 

Ben çok severek kullanıyorum yuksek taban ayakkabıları,hem boy uzamasına sebep olması yeterince beni mutlu ediyor. 😍 
 
Altın sarısı ayakkabılarımı sevdim. Bugun bana eşlik edecekler. 
Sevgiler sevgiler. 


2 yorum:

  1. Bende geçen sene babet almıştım. Güzel ürünleri var. Güle güle kullan canımcık. :) :*

    YanıtlaSil
  2. blogunuz çok güzel. sizi takibe aldım. Bana da beklerim farklı tasarımlar için.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Hadi fikrini paylaş :)