Bitenler vol 1

Herkese merhaba 

Ne zamandır aklımdaydı,bitenler Yazısı hazırlamak. Bu hafta bitip anlatmam gerekenler olunca hemen başladım klavyede yazmaya. 

Biliyorsunuz saçlarımız, bakıma en çok bu zamanda ihtiyac duyar. Soğuk havalar Saçları daha da matlaştırıyor. Sürekli yağ karışımları yapıyorum ama deneme paketi Gönderen CYRENE markasının herseyinden memnun kaldım fakat bu keratin maskesi maalesef hazin sonum. Saçlarım daha çok döküldü diye dusunuyorum. O anlık bir yumaşıklık hissediyor sonra yok olan bir bakım elde ettim onun için eledim seni CYRENE saç maskesi. Unutmayın öteki ürünleri çok güzel güneş kremi,makyaj temizleme tonikleri müthiş. 



Wellaflex extra sprey gerçekten çok güzeldi. Kokusu ise bir ömür. Watsons ta kasadan aldığım bu urun devam edilecek yeni bir tane Alınacak. +wish list 


Sırbistan'da DM mağazasından aldığım bu duş jeli ile yıkandıktan sonra kendimi kokmaktan alamıyorum. Inanılmaz güzeldi kızlar. Ondan Almanya da yada yurtdışında DM mağazası gördüğünüzde kaçırmayın. 


Hepinize mutlu haftalar olsun. 

Sevgiler 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri