Saç aksesuarları modası

Merhaba yağmurlu bir günden 

Bugun Havanın kasveti beni sürekli yazma isteği ile etkiliyor.  Bugun ki konumuz 'saç aksesuarları ' şu sıralar bildiğiniz gibi nişan telaşındayım. Ve sürekli araştırma halindeyim. 

Saç modellerini incelerken bir yandan saç aksesuarlarını takip ediyorum. Şuan kendi kıyafetime uygun bir aksesuar kullanmayı düşünüyor olsam da her an değişebilir. Emin olamıyorum. 

Ve şuan bir furya var haberiniz olsun. Inanılmaz bir akım ile bayanlar saç aksesuarlarını seviyor. Saça takılan zincirler ön planda. Gunluk hayatta düz kombinleri guzel hareketlendirdiği doğru. Ben gunluk hayatta çok kullanamam gibi geliyor ama ozel günlerde neden Olmasın. ❤️💕 


Evet size beğendiğim modelleri ayırdım.  Ayrıca kendime saç modeli de arıyorum. Her Türlü Öneriye açığım. 

Sevgi dolu bir yıla yaklaştığımızı umuyorum. 

Hoşçakalın 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri