Nişan hazırlığı vol 1

ÜHerkese merhaba

Sınavlarım bir yandan,nişan hazırlığı bir yandan ...

Peki sizin Önerileriniz neler ne olur bana yardımcı olur musunuz? 

Benim hep düşündüğüm dışarıda açık hava da olmasıydı ama maalesef...

Kapalı bir yerde olacağı için biraz uzuldum ama Uçan balonlarından vazgeçmeyeceğim. Bir masa hazırlayıp minik süprizler hazırlayacağım. Önerilerinize çok açığım. 

Magnet yaptırmayı planlıyorum,bir tepsi araştırmasındayım. Yapmak veya almak düşüncesindeyim. Sonra banyoya çok yakıştığını dusunuyorum. 

Masalara süsler yapacağım el işi kağıtlarıyla,ayrıca bir kaç Arkadaşlarıma süpriz yapacağım. Sonrası ünda çok güzel süsler buldum. Az once çok guzel bir paspas buldum şeyma hanım çok guzel şeyler yapmış. Alyans araştırıyorum. Sizinde anlayacağınız baya yoğunum. Bakın benim klasörümde neler var ?  









Size çok ihtiyacım var


Sevgiler 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri