Konuk yazarım Sedef

Herkese merhaba. Bugun sizlere bayram şekeri gibi bir konuk tanıtmak istiyorum. Bazı arkadaşlarım eminim onu takip ediyordur. Hem sosyal medya da hemde blogta ve YouTube Kanalı'nda ona ulaşmanız mümkün. Ayrıca bu tatlı arkadaşım bizler için en sevdiğimiz şey rujları konu almış. Unutmayın takip etmeyi  Hoşgelmiş güzel arkadaşım SEDEF. 


Selamlar
Bir senedir bloğum var blog okumayı ve yazmayı çok seviyorum 
Zerrine konuk yazar olduğum için çok memnunum . Kendisini severek takip ediyorum :)

Bugün sizlere 3 favori rujumu tanıtacağım 


1) Maybelline Moisture Extreme serisinin 210 numaralı Thats mauvie rengi
Nemlendirmesi ve kalıcılığı çok iyi
Dudağa sürülmesi çok kolay 
Kokusu çok güzel 
Rujun yarısına geldim bitince tekrar alacağım rujlar arasında 
Hemde uygun fiyatlı 8 tl :)


2) Oriflame Pure Colour Floral serisinde Pink Colar rengi 
Yumuşak bir yapıya sahip sürülmesi çok kolay
Rengi tam yazlık 
Bereketli bir ürün baya kullamama rağmen yarısına bile gelemedim 
Kalıcılığı eh işte 
Kokusu çok güzel :)

3)Avon  Pumped up pink 
İlk önce şu minik kapağın üstünde olan ayna ve parlatıcıya bayıldığımı söylemem gerek 
Keşke bütün rujlarda bu özellik olsa :)
Kalıcığı iyi 
Yumuşacık bir yapıya sahip  sürülmesi kolay 
Rahatsız edici bir kokusu yok 
Hala katalogda var mı bilmiyorum  ama bir bakın derim 


Zerrine beni bloğunda konuk yazar ettiğin için çok teşekkür ederim :)))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri