Gümüşleri parlatmanın kesin sonucu

Herkese merhaba

Bugun yazılarımda belki hiç konu edilmediğim bir konu var. Evde malum temizlik var nedeni ise. Benim için çok özel ve önemli günlerin olması. :) 

Erkek Arkadaşımın ailesi bize geliyor. Detayları yazacağım. Her neyse şimdi evde tabiki temizlik zamanı. Araştır onu yap bunu yap derken neler neler buldum. Evde çok fazla Gümüş var. Bunları nasıl parlatırım nasıl parlatırım derken....

Iki yolum var. 


1. Yolum en güzel yolum. 

DİŞ MACUNU 

Bir diş macunu ve diş fırçası ile kolayca çözüm. Şimdi ıslattığımız diş fırçasına macun koyuyorsunuz sonrasında,Güzelce yıkıyorsunuz kuruluyorsunuz. Sonuca inanamazsınız. Size bir resmim var. 



Aradaki farkı çekmeye çalıştım ama maalesef fotoğrafta anlatamasamda gerçekten çok fayda var. 



2. Yolum 

SU KAYNATARAK IÇINE KARBONAT VE TUZ 

Bu karışımı tencereye hazırlamadan önce tencerenin dibine alaminyum folyo ile tabanını kapatıyoruz.  Sonrasında ise kaynayan suya tuz ve karbonat koyup içine Gümüş parçaları atıyoruz. Sonrasında ise 5 dakika kaynatıp kuruluyoruz. Sildiğiniz Parça simsiyah olacak. Korkmayın olur mu. 😄 ama sonuç güzel. Fakat ben diş macununu beğendim. 


Sonucu göstereyim hemen. 


Şıkır şıkır. 

Haydi kolay gelsin. 
Sevgiler. 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri