Bayram heyecanı yok oldu gitti.




Bir yenisi daha geldiği bayram günleri geldi çattı.  Eskidenmiş bayramlar. O Paraları toplama heyecanı,Şekerleri yiyip şeker komasına girdiğimiz,Büyük'lerin ellerini Öpüp bir an once Paraları harcama aşkıydı o guzel bayramlar. 

Insanlar zaman geçtikçe Değişti belki biz belki onlar belki de herkes. Ama şunu biliyorum ki öpülen eller azaldı,SAYGI yitirildi o bayram sabahları yeni elbiseler gündelik bir alışveriş oldu. 

Zaman neden bu kadar hızlı aktı bilmiyorum bunu derken 24 Yaşında olmak ise daha da Üzücü. Babasını kaybetmiş bir kız olarak söylüyorum ki bayramların TADI yok. Eksik olduğum hiçbir gunu bayram olarak kutlamak içimden gelmiyor. 

Bayramlar artık senelik izinlerin birleştiği,tatil içeren bir deyim aslında. 

Nerde eski bayramlar diyen ninelerimizin ellerinden opuyorum. Ben 24 yaşımda bu cümleyi sayısız kez söyledim. 


Hepinizin Bayramı'nı kutluyorum. Umuyorum bu bayram eskiler kadar keyifli ve güzeldir. Sizlere sağlık dolu bir bayram diliyorum. 



Sevgiler. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri