O kelimeyi giymesinler.

Aslında neler yazılır ölüm kelimesinin ardına. Pişmanlıklar,mutsuzluklar,belki şikayetler,belki de kabulleniş. Aslına bakarsanız en zoru bu kelimeden sonra tamamlamak. 

Ben 4 buçuk ay önce bu kelimenin anlamını en yakınıma söylemeye çalıştım dilim varmadı değişik anlattım ama benim babam bu kelimeyi sevmiş olacak ki kuşkususz kabul edip göç etti buralardan. 

Zamanın iyi gelmediği tek şey bu kelime. Her gün yeni yerin kanıyor. Dun yemek yerken kanN yerin bugun televizyon izlerken kanayabilir yada biri ile sohbet ederken hiç alakasız bir kelime senin içine ağlamana sebep olabilir. 

Ne biliyor musun ölüm? Yitirmek en güzeli. En güzeli nedir, en güzeli o irtibatı,o iletişimi. Birini sevmeyebiliriz ama en fazla bir iki kişi ile ona ulaşır öğreniriz iyi yada kotu. Şurada yada burada diye. Ama bu kelimeyi giyerse biri. En sevdiğinse bile öğrenemezsin nerede. 

Bazen bir çığlık ile atarsın ateşi bazen bir yakarış bazen ise anarak ismin,zikrederek. Güçlü gözükmek istercesine dik duruşun bir tek en yakınına giyince o kelime dilin dolanır,Boğaz'ın duğumlenir. 

Zaman çok kısa,zaman bir insana doymayacak kadar kısa. Bir şarkıya bir lafa bir kelimeyi giymeyi beklemeden sarılmalı o en derinlere. En içten en candan. 



Aman çok yaşasın en derinlerimiz. O kelimeyi giydiklerinde bir dolu anımız biriksin. Benim bir parçam hiç geçmeyecekmiş gibi kanıyor. Benim bir parçam benden çok uzakta. 


Baba kelimesinin bendeki en guzel anlamı. Seni çok özledim. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri