Bu ürünleri biliyor musunuz?

Merhaba. 
 
Bugün sizlere iki üründen bahsedeceğim. DİRTY WORKS. Sanki biliyor gibisiniz. 

Gratis mağazaları sayesinde bizlerde buluşan bu markayı biz çok sevdik. (Bloggerlar ) 
Herkes mutlaka denemeli. 

1.ürünümüz olan göz altı kremi. Sabah ve akşam uygulanan bu krem ile tehditlerden koruyabiliriz kızlar. (Eye cream ) 


Evet ben bu urunu ve kokusunu çok sevdim. Sabah akşam artık uyguluyorum ve kısa sürede cevap aldım. Bu beni çok mutlu etti. 

2.ürünümüz ise shimmer lotion bu ürünümüz ise vücut kremi sadece simdi olması diğerlerinden ayırıyor. Bu urun ile eleştirim ise farklı bir dokuya sahip olması ilk sürdüğünüzde fazla yoğun bir kıvamı ve görüntüsü oluyor. Bronz iken tercih edilmeli. Guzel bir parlaklık sağlayıp dekolte ve bacak ayrıntılarını guzel gösteriyor. :) 



Yararlı olup fikir sahibi olmanızı diliyorum. 

Sevgiler. 











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri