Masa konseptleri

Herkese merhaba. 



Bugünler de hep takipte olduğum masa konseptleri konum. Ilgimin bu kadar etkili olduğunu bilmiyordum. 

Aslına bakarsanız ileride ki zamanlarda bu işi yapmak istiyorum ve başarılı olacağıma inanıyorum. 

Sizce yapabilir miyim?  Ben çok keyif alıyorum. Ilk deneyimimi yakında sizlerle paylaşacağım. :) 


















Çok keyifli değil mi ben bayıldım. Biraz araştırma yaptım işte size de ipuçları. 

Çatal-kaşık-bıçak:
Kullanılışlarına göre, dıştan içe doğru gelecek şekilde yerleştirilir.
Tabaklar:
Servis tabağı, salata tabağı, yemek tabağı, ve ekmek tabağı şeklinde üç ayrı tabak kullanılmalıdır.
Masaya Konan Takımların Yerleri:
-Yemek çatalı tabağın soluna;
- Yemek bıçağı tabağın sağına;
- Yemek kaşığı tabağın sağına, bıçağın dışına;
- Balık çatalı tabağın soluna, çatalın dışına;
- Balık bıçağı tabağın sağına, yemek bıçağı dışına;
- Meze çatalı tabağın soluna, diğer çatalların dışına;
- Meze kaşığı tabağın ön kısmına;
- Çerez ve pasta çatalı tabağın ön kısmına, sapı sola doğru;
- Çerez ve pasta bıçağı tabağın ön kısmına, keskin tarafı tabağa, sapı sağa doğru, çatalın yanına;
- Salata tabağı servis tabağının sol ilerisine;
- Meyve tabağı ortaya;
- Ekmek tabağı ortaya konulmalıdır.


Ayrıca:
- Su bardağı tabağın sol ön kısmına;
- Şarap bardağı su bardağının sağına;
- Rakı bardağı su bardağının yanına;
- Tuzluk ve biberlik iki servis tabağı arasına;
- Yağ ve sirke sofranın ortasına yakın;
- Hardal ve diğer soslar yağ ile sirkeye yakın;
- Yağ tabağı servis tabağının sol ilerisine konulmalıdır.


Artık butun organizasyonlarımızda güzel masa düzenlemesi bize eşlik ediyor. Ee bizde dikkat edelim değil mi ? 
Artık kucuk kutlamalar güzel masalar ile donansın Kızlar! 

Kocaman sevgiler ! 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri