Konuk ürünlerim var.

Herkese merhaba 

Bugün benim çok güzel konuklarım var. Hemde hepsi birbirinden uygun. 20 tl altı konuklar bizimle bakın kimler bizimle. 


Peki sizce bunlar kim. 


@farmasi ürünlerini artık yeterince duyuyoruz değil mi? Onları denemediyseniz bir çok ürününü beğendiğimi söyleyebilirim. Göz makyajı önemli ve bu eyeliner gercekten çok guzel. 
Mutlaka denemenizi öneririm. 
Ürün göründüğü gibi normal kalınlığa sahip. Bu bitmek üzere olan bir ürün olduğunu da eklemeliyim. 

@rimmel markasının bu rimeli muhteşem. Ben hiç vazgeçemiyorum bu üründen. Eğer benim gibi kirpikleriniz düz ama yoğun ise bu tam size göre benden demesi. 


@ butterfly babe gratis mağazalarında satılan bu ürün gerçekten kurtarıcı. Anlatımlı bir ürün nasıl uygulayacağınız ise hemen üstünde. Renkleri benim tercihim pembe tonlarıydı fakat farklı renkleri mevcut. Haydi kızlar denemeden geçmeyin. 


Bu da renk paleti oluşumum. :) 




Umarım yararı olur. Hepinize sevgiler. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri