Plaj trend alarmı

Herkese merhaba 


Bugün sizler ile paylaşmak istediğim plaj aksesuarları. Ben sahilde bile takı kullanmayı,şapka takmayı özellikle güzel terlik detaylarını çok seviyorum

Insanların "sahilde takı mı takılır " sözlerini duymazdan geliyorum. Bence oranında aksesuarı ayrı. Mesela...


   *Ayak parmağı yüzüğünü çok severim. Tek sorun denize girdiğimde düşebilme ihtimali yüksek. 

   * hal hal vazgeçilmezdir. Ama onunda şahmeran kullanımında olanı son günlerde trendler arasında. 


   * bu senenin en büyük trendi ise vücut aksesuarları. Bu aksesuar gerçekten çok ilgi çekici. 

  
    Çantaları unutamam değil mi ? 

Günlük hayatta bile kullandığımız neonlar bizim ile....



Şapkalar benim en sevdiğim eşyam plajda gözlük sıcakta özellikle Kremlin yüzümde durmuyor iken şapkam benim yardımcım. 



Sizce doğru bir ekip olmadı mı ? 



Kocaman sevgiler 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri