Copyright © ZERRİN
Design by Dzignine
18 Temmuz 2014 Cuma

Plaj trend alarmı

Herkese merhaba 


Bugün sizler ile paylaşmak istediğim plaj aksesuarları. Ben sahilde bile takı kullanmayı,şapka takmayı özellikle güzel terlik detaylarını çok seviyorum

Insanların "sahilde takı mı takılır " sözlerini duymazdan geliyorum. Bence oranında aksesuarı ayrı. Mesela...


   *Ayak parmağı yüzüğünü çok severim. Tek sorun denize girdiğimde düşebilme ihtimali yüksek. 

   * hal hal vazgeçilmezdir. Ama onunda şahmeran kullanımında olanı son günlerde trendler arasında. 


   * bu senenin en büyük trendi ise vücut aksesuarları. Bu aksesuar gerçekten çok ilgi çekici. 

  
    Çantaları unutamam değil mi ? 

Günlük hayatta bile kullandığımız neonlar bizim ile....



Şapkalar benim en sevdiğim eşyam plajda gözlük sıcakta özellikle Kremlin yüzümde durmuyor iken şapkam benim yardımcım. 



Sizce doğru bir ekip olmadı mı ? 



Kocaman sevgiler 





0 yorum:

Yorum Gönder

Hadi fikrini paylaş :)