Mimlendim,mimledim.





1.Kitaplığınızdaki en ilginç kitap isimleri hangileri?

-Uğur Dündar aşka veda 
Lean In sınırlarını zorla 
Aykut oğut evrenden torpilim var. 

2.2014 yılının başından bu yana kaç kitap okudunuz?

Saymadım ama 6 kitap falan. Çünkü ders dolayısıyla ingilizce kitaplar okudum. :))) 

3.2014 yılı için bu yılın kitabı dediğiniz kitap hangisidir?

Benim okuduklarım içinden aşka veda benim için çok özeldi. Hayat ile ilgili çok güzel çizgiler oluşturdu. 

4.2014 yılı içinde ilk defa okudum dediğiniz yazar hangisi?

Maalesef ki Can Dündar ınilk kez okudum bu benim için buyuk kayıp. 

5.2014 yılı için okuma hedefiniz?


Bunu 25 e çıkartmalı. 

6.Kitap okumak tamamda en az onun kadar sevdiğiniz diğer etkinliğiniz?



Yazmak ne olursa olsun yazmak. Çok severim. Blog okumak. Birde kıyafet tasarımı yapmak. 

7.Diğer etkinliği sevme nedeniniz?
Beni mutlu edip tanımlayan ayrıntılar olduğunu düşüyorum. :)))) 


8.Blog okurlarından istek,rica,dilek ve temennileriniz?

Ne kadar kitap o kadar güzel yazılar. Bloğum için ise beni yalnız bırakmayın olur mu :) gizemim (leopar delisi) yapmış beni mimlemiş bende o halde mimleyeyim. 

               Tuğçe görgülü
               Selinin dünyası 
               Lapermstyle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri