Yüz temizleme ürünlerinde karşılaştırma.

Herkese merhaba!
 
Bugün sizler için çok yararlı olan ve en çok tercih edilenler arasında olan 3markayı karşılaştırıyorum. Hangileri mi? 


1) Vichy 3 en in 1 (tek bir ürün ile tonik,süt,nemlendiriyor.) kulağa çok hoş gelmiyor mu? Sıvı kıvamda olan bu ürün inanılmaz güzel sonuç veriyor. Ilk yıkamada fark ortada. Denemediyseniz mutlaka deneyin. Benim cildim. Normal bir cilt. Arada t bölgesinde yağlanma oluyor sadece. Özellikle BB krem cildimde kaldığında. Fondoten kullanmadığım için. Onun sonucunu bilmiyorum. 

Farkettirmemeye çalıştım ama benim bu üçlüde kazananım bu ürün :)))


2) İnnova Hydra foam; bu ürün gerçekten günlük kullanım için çok ideal. Gratis Mağazası'nda indirimde iken demek istemiştim. Ve hiç pişman değilim. Çünkü çoğu ürünü iki günde bir e indiriyorum normalde. Hemen kuruluk oluyor diye. Göz çevresinde ve dudak çevresinde. Ama bu İnnova ürünü ile hiç böyle sıkıntı yok. Gerçekten çok başarılı. Vichy ile yarışır benim için. 


3) La roche posay ; bu ürün için şunu söylemeliyim. Piyasadaki en güzel markalardan biri kuşkusuz. Sonuç almayan yoktur bence. Fakat şöyle bir detayı var. Benim fikrim sorunlu ciltler için bir öneri alternatiftir bu ürün. 
Bu ürünü ben haftada bir uygulanabiliyorum. Çünkü cildim sorunlu değil ondan hemen kuruluk oluyor. 



Umarım sizler için faydalı olur. Sizi kocaman öpüyorum. Mürekkebimiz bol olsun. :) 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

Pizza Locale